W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X

Aktualności

Wycieczka gimnazjalistów nad morze

30.06.2014

Uczniowie II i III  klasy gimnazjum pod kierownictwem pani Natalii Wieczorkowskiej  oraz wychowawców pani  Bronisławy Peplińskiej i Joanny Walczak wyjechali  16 czerwca na trzydniową wycieczkę nad morze. Uczniowie zamieszkali w Ośrodku Wypoczynkowym „Pod Topolami" w Międzyzdrojach  położonym około 250 m od morza. Po zakwaterowaniu i obiedzie udaliśmy się do centrum, zwiedzanie zaczęliśmy od wizyty w Muzeum Figur Woskowych, które zgromadziło około 100 figur naturalnej wielkości z życia publicznego, filmów oraz bajek. Następnie przeszliśmy Promenadą Gwiazd, gdzie znane osobistości polskiej sceny kulturalnej odcisnęły swoje dłonie w pamiątkowych płytach. Na koniec był spacer na molo i relaks na piaszczystej plaży.  Następnego dnia po śniadaniu przepłynęliśmy promem do Świnoujścia, zwiedziliśmy miasto i udaliśmy się na plaże. Piękna pogoda sprzyjała wypoczynkowi nad wodą, większość z nas korzystała z okazji podziwiała morze, opalała się, nie obyło się też od pomoczenia nóg ( i nie tylko) w morzu oraz zabaw na piasku. Kolejnym punktem wycieczki po powrocie do Międzyzdrojów była wyprawa do Narodowego Parku Wolińskiego na terenie, którego znajduję się 17-hektarowa zagroda żubrów. Oprócz żubrów mieliśmy okazję podziwiać przedstawicieli innych gatunków, które są  pod ścisła ochroną. Wieczorem podzieliliśmy się na dwie grupy, pierwsza  została w ośrodku oglądała Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, pozostali poszli na plaże i podziwiali zachód słońca. W środę po wykwaterowaniu i śniadaniu wyruszyliśmy do domu, po drodze zatrzymaliśmy się w Świdwinie w Aquaparku, gdzie czekały na nas wodne atrakcje: sztuczna rzeka długości 20 m, zjeżdżalnia, wanna z hydromasażem, wodospady do hydromasażu oraz basen rekreacyjny. Po pobycie w  parku i obiedzie ruszyliśmy w dalszą drogę.  Zmęczeni, ale zadowoleni około godziny 17 dotarliśmy na miejsce,  planując już następny wyjazd.